Holzweiler fortsetter å utvide universet sitt, og til våren åpner de nye dører i Oslos nye prakt- og handelsområde. Gled deg til ny butikk i Operagata!
Oslo har en naturlig stor plass i hjertene deres, og de har lenge lett etter den perfekte beliggenheten til en ny Holzweiler-satsning.
«Vi gleder oss enormt til denne reisen i Oslobukta. Området har på kort tid vist seg å bli et spennende sted som bringer noe helt nytt til byen. Sammensetningene av konseptene som Caroline og Carl Erik skaper i Oslobukta er spot on, og vi skjønte raskt at de har stor forståelse for at området vinner enormt på at man venter med å signere inntil konseptet er riktig. Det gode samarbeidet og den langsiktige tankegangen fra Carucel var essensielt for oss for å lande denne prosessen. I tillegg er vi glade for at de er åpne for å tenke utenfor boksen – akkurat som oss . Vi ønsker å vise flere sider av oss selv, og ser frem til å inngå flere spennende partnerskap i våre nye lokaler her. Fremtidens retail er opplevelser, og de opplevelsene håper vi å gi kundene våre når vi åpner i 2021. Oslobukta er et perfekt sted for å utforske nye muligheter,» sier Andreas Holzweiler.
Oslobukta er handelsstanden i Bjørvika, og er en samlebetegnelse på tilbudet man finner på bygulvet i områdene Sørenga, Barcode, Bispevika og Munch Brygge. I dette historiske området, hvor Oslo i sin tid ble grunnlagt, finner man noe av det beste hovedstaden har å tilby innen kultur, kunst og matopplevelser.
Bak utviklingen av handelsområdet står Carucel Eiendom med Caroline Krefting i spissen, som har som mål å utvikle kvalitetstilbud for alle, og et sted hvor det er hyggelig å bo, spennende å besøke og attraktivt å arbeide. Hittil har fokuset vært rettet mot å skape en spennende og god miks av mat-, drikke- og velværetilbud. Høsten vi l bestå av flere spennende restaurantåpninger, men det er også klart for å lette litt på sløret rundt retail, hvor åpning med
Holzweiler til våren er første nyhet ut.
«Vi gleder oss stort til Holzweiler åpner dørene i Oslobukta. Vi startet tidlig en dialog med Andreas, Susanne og Maria, fordi vi har stor tro på Holzweiler-brandet og menneskene bak det. Se på alt de har fått til allerede! I tillegg lot vi oss imponere over deres planer og strategi for tiden fremover. Det er spesielt gøy å satse på en sterk norsk merkevare som også har stort fokus på bærekraft og mangfold. Vi er stolte av å ha dem med i Oslobukta-familien og gleder oss til reisen videre sammen med dem. Vi ser også frem til å dele flere spennende partnerskap i Oslobukta i tiden fremover,» avslutter Caroline Krefting, investeringsdirektør i Carucel Eiendom.
Publisert: 14. oktober 2020 kl. 09:45
Bokhandleren Norli har åpnet i bukta, rettere sagt i en...
Planlegger du julebord med vennegjengen, familien eller...
Ta julebordet hos Ludo på Sørenga med italiensk pizza b...
Julen nærmer seg, og kanskje du har en designerveske på...
Lyst på en bedre lunsj enn matpakka i dag? Kanskje tren...
Det skjer hele tiden mye i bukta, hos de ulike aktørene...